onsdag 15 juni 2016

Ett lyckat besök hos frisören

Hej på er. :)

I måndags var jag hos frisören efter jobbet och jag blev så nöjd med resultatet! Jag gick ifrån min vanliga rutin som är att klippa av en dryg decimeter varje gång jag kommer till frisören. Nu är jag istället sugen på att spara ut håret(vi får väl se hur länge jag orkar, haha) och behålla det ungefär likadant. Jag ville klippa topparna och när frisören visade mig hur mycket som faktiskt var slitet var det knappt en centimeter och ville nog bli av med lite till så det åkte av ca tre centimeter istället. Mitt hår är extremt tjock så jag fick det uttunnat och uppklippt och jag är väldigt nöjd med resultatet! :)
Före.
Efter.
När jag var klar hos frisören gick jag hem, duschade och bytte om innan jag tog bussen till jobbet igen. Vi hade utbildning på vitvaror med Samsung och när vi var klara åkte vi ner till stan och åt på Stekhuset. Det var en mycket trevlig och lärorik kväll. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar