söndag 12 juni 2016

Söndag

Hej på er. :) 

Trots att det är min jobbhelg har jag varit ledig idag, kändes lite konstigt i morse när jag vaknade men ändå ganska skönt. :) Jag har tvättat större delen av dagen men när jag var klar med det gick jag en sväng ner till Slottsparken och satt där och stickade i en timme. När jag satt där gick det förbi en äldre dam med rullator som hälsade på mig, tittade på stickningen och sprack upp i stort leende. Jag log tillbaka och sedan gick hon vidare. Det är sådana tillfällen som det är värt att sitta offentligt och sticka. :)
Jag har plockat upp ett projekt som blev fel för några månader sedan och som jag gav upp på för ett tag. Men nu ska det bli klart! :)
Imorgon jobbar jag igen och efter jobbet ska jag klippa mig. Men inte sådär mycket som jag brukar göra, den här gången ska jag bara klippa topparna och tunna ut det, jag ska se om jag orkar låta håret växa ett tag nu. Det är ju extremt varmt nu när det är sommar men det får det vara värt om håret ska bli långt. :) Senare på kvällen ska jag tillbaka till jobbet för produktutbildning med Samsung och sedan ska vi ut och äta. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar