måndag 27 juni 2016

Reastart

Hej på er. :) 

Dagen har varit stressig på många sätt, jag kom till jobbet 05.40 och stressade runt på avdelningen för att hinna göra klart allt inför rean som började idag. När klockan var 07.55 hade vi en snabb samling innan vi skulle öppna 8. De första timmarna var lite lugnare och jag hann komma ikapp lite med allt som jag inte hann göra innan öppning. Vid 11 kom Linnéa och jag fick tid att göra en hel del andra grejer. Det var relativt lugnt så hon gick iväg på lunch och då kom värsta ruschen. Jag fick lång kö på 2 minuter och jag ringde runt för att få dit någon typ av hjälp som kunde hjälpa mig att beta av kön. Men alla var upptagna så jag fick jobba på så fort jag bara kunde för att korta ner kön så mycket som möjligt men det kändes helt omöjligt, den blev bara längre och längre. Precis när jag skulle göra ett nytt försök att ropa dit någon(det spelade inte så stor roll vem vid det laget) kom Linnéa tillbaka och jag kunde pusta ut. När klockan blev 15 gick jag hem och jag tog en powernap när jag kom hem. :)

Imorgon är det jobb som gäller hela dagen och på onsdag är jag ledig. Eftersom jag har dragit på mig en förkylning hoppas jag att jag mår bättre tills dess.

// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar