måndag 20 juni 2016

Kort måndag efter en kalashelg

Hej på er. :) 

Idag är det måndag och jag hade en kort dag på jobbet idag, jag började klockan åtta och slutade kvart över tolv. :) Jag stannade kvar en liten stund och pratade med chefen om lite grejer innan jag cyklade hem. Jag var lite trött efter helgen(mer om den längre ner) så när jag kom hem la jag mig i soffan och skulle titta på några avsnitt av Vänner men jag somnade och sov en timme. Senare åt jag lite innan jag cyklade ner till Kalmarsundsparken för att gå på Friskis-passet, idag var det dans. Jag måste verkligen ge en eloge till Jenny och Liselotte som höll i kvällens pass, så mycket energi som smittar av sig och gör det så otroligt mycket roligare. :)

I lördags var lillasyster & jag(och en hel massa andra människor med för den delen) bjudna till kusinerna i Ullevi(inte det som ligger i Göteborg, det här ligger på Öland) som har fyllt 15 och 20 år den senaste månaden. :) Vi fick god mat & dricka, gick tipspromenad, hade trevliga samtal och sjöng allsång innan vi cyklade hemåt vid halv två tiden. :) Jag vaknade halv elva på söndagen hos lillasyster och runt tolv cyklade vi tillbaka till kusinerna för att lämna tillbaka cyklarna som vi fick låna och hämta bilen och sedan åka hem till farmor & farfar för att äta lunch. :)
Bästa Anita som höll i allsången(med varierade resultat) och senare under kvällen höll ett fantastiskt fint tal senare under kvällen. :)

För mycket gott på en och samma tallrik. :)
Farbror fick feeling senare under kvällen och dansade loss på sin stol. :)
Imorgon börjar jag jobba vid kvar över två och när vi har stängt är det utbildning med Electrolux. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar