onsdag 26 oktober 2011

Dagen då Nettan tog åt sig äran för min idé

Dagen började med psykologi, utan lärare idag med. -.- Vi såg klart på filmen och sen fick vi sluta. Jag skulle egentligen haft omprov idag med jag får nu göra det efter lovet istället. -.- Är riktigt trött på att hon aldrig är där, men nu har i alla fall han som alltid får berätta för oss att hon inte är där pratat med skolledningen om att vi sällan har lektion.
Idrott. Simhallen. :) VI fick först vara i äventyrsbadet, sen hade vi simning. ;)
Mat. Vi hade 10 minuter på oss att äta och ta oss bort till Kagg. :S
Kulturhistoria. Vi jobbade med våra tidslinjer och jag svarade på Viktors 7 miljarder frågor om fredag. ;) 
Röst & rörelse. Jag fick hålla uppsjungningen idag igen, Hanna valde mig idag med. Vänta bara Hanna, jag kommer hämnas! :D
Teater. :D Jag tycker att det börjar bli riktigt bra. :)
Sen tog Vendela & jag bussen hem, lite flum varje dag är bra för själen. ;)
När jag kom hem vet alla redan vad som hände. *suck* Men nu har jag i alla fall skickat in skiten så jag är av med den.

NU: 8 simple rules, mandelskorpor & te.

JohanRöst&rörelsen idag. ;) 

// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar