tisdag 25 oktober 2011

Vad är det.....OK!

Dagen började med dramaturgi & regi, det var bara min grupp som var komplett så vi fick regissera typ hela lektionen. Vi hade betygssnack om våra manusanalyser. Jag är nöjd. :)
Mat. :) Vendela & jag gick till Maxi. ;)
Kulturhistoria. Vi fick jobba med våra tidslinjer, Viktor var inte så pepp. ;) Vi hade betygssnack med Dan om våra barockprov med. Jag är inte så nöjd. :S
Engelska. De som hade läst till sidan 114(eller i alla fall hade börjat) fick svara på frågor om boken. Sen fick vi läsa. ;)
På bussen hem träffade jag Jossan. :) Loooong time no see. ;)

När jag kom hem pluggade jag psykologi, omprov imorgon. :S
Sen provade jag också mammas balklänning(som hon aldrig använt) som jag ska ha som prinsessklänning på fredag. :) Hanna & jag kommer bli så fiiiina! :)
Klänningen ;)
Alla prinsessor måste ha en tiara. ;)
Mammas halsband. :)
// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar