måndag 3 oktober 2011

Varmt men trist.

Här sitter jag framför #AdamLive med datorn i knät. Nice! :) Jag förstår inte varför men det har blivit ett av mina favoritprogram på TV. Innan det började sändas tänkte jag att det inte var något som jag inte ens skulle kunna tänka mig att titta på. Men så gav jag det en chans en eftermiddag och jag fastnade direkt. Blandningen med Adam Alsing, Carin da Silva och Daniel Breitholtz är helt awesome! :)
Jag har varit ledig idag, riktigt nice måste jag säga! :) Jag har sovit en timme mitt på dagen, det behövde jag verkligen a Vendela ringde när hon hade kommit hem idag. :)
Imorgon är det skola som gäller, men jag slutar rätt tidigt så det är rätt nice. ;)


Nu ska jag ta en dusch och försöka få tag i min stackars sjuka pojkvän innan det blir dags för Svenska Hollywoodfruar och en stor kopp te. :) 
// Ottilia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar