onsdag 12 oktober 2011

Fransigt värre ;)

Dagen började med psykologi.
Idrott. Varken Vendela eller jag var med så vi orienterade och "gick sen en runda".... ;)
Mat. Aldrig mer krämig pyttipanna.
Kulturhistoria. Vi fick plugga - tack och lov!
Röst & rörelse. Simon & jag fick hålla i uppvärmningen. Mats tyckte att det såg så kul att han ville filma oss.. x) Sen sjöng vi "Nu grönskar det" med olika känslor. Hanna & jag skulle vara glada. ;)
Teater. :) Vi var nere i kostymförrådet och letade kostymer. Jag har nu min klar. ;) Jag fick fransa sönder ett hopprep, det är numera min trollsvans.. ;) Och Viktor ska ha klänning på sig - hahah! x) Det kommer bli helt awesome när vi blir klara. :D Go grupp Steffe! x)
Jag har faktiskt varit duktig och fotat idag, men bilderna är halvkassa på grund av min kassa mobilkamera...
Biffen! ;)

Viktor i klänning... ;)



Vendela hittade en elektrisk pennvässare i Verkstaden. ;)

Min svans. ;)

Prov imorgon -blä...! 
Ska träffa Sebbe efter skolan. :)
// Ottilia. :)

1 kommentar:

  1. Hahahahahahaha, åhh, så vackert! Måste säga att Viktor är skitsnygg i klänning ;)

    SvaraRadera