måndag 10 oktober 2011

Helgen. :)

Jag har haft en fullspäckad helg - därav ingen uppdatering. ;)Jag har både varit hemma och borta i helgen och har knappt hunnit sitta vid datorn över huvudtaget. ;)

FREDAG
Viktor var tillbaka från Kreta. :) Efter skolan följde Vendela & jag med Viktor hem innan vi gick till bussen(som var supersen) så att vi kunde komma till marknaden. :) Väl hemma hos Vendela kom Danne, Sebbe, Kevin & Karlsson så vi kunde gå upp till marknaden och möta Dennis på vägen. ;) Hittade inget mer än godis, men jag klagar inte. ;) När vi kände oss klara gick vi hem till Vendela igen, sa hej då till alla innan jag följde Viktor till bussen. :)
Sen var det tjejkväll som gällde. :) Vi(Madde, Lottie, Vendela & jag) satt på Vendelas rum och pratade hela kvällen. :) Vi åt pizza och badade bubbelpool med, helt awesome med massa grilltallrik. :D
Madde & Vendela somnade först, vilket är väldigt ovanligt. Lottie & jag låg och pratade en liten stund till innan vi också bestämde oss för att sova. ;)









LÖRDAG
Klockan ringde 9.30, runt 10 gick vi upp och åt en supermysig frukost. ♥ När Vendela sen hade gjort sig iordning kunde vi sticka ut och fota i det fina vädret. :) 
För att sammanfatta kvällen/natten/morgonen kommer här några rader ur en låt vi lyssnade på innan Madde & jag stack hem: 
"För det är kul att ha en vän,
att ha en allra bästa vän"  
Hahaha! ♥
Jag kom hem runt två, städade mitt rum och duschade innan Sebbe kom hit. ;) Jag bakade citronkladdkaka som blev helt OK. ;) Vi tittade på tv och hjälptes sedan åt att göra tacos. :)  Supermysigt













Massa cred till Vendela & hennes superkamera. :D

SÖNDAG
Vi vaknade runt 9 och somnade om runt 10 igen. ;) Sen slöade vi framför tvn halva dagen innan Barbro kom och hämtade oss. ;) Vi gick in till Sara & Johan eftersom Melker blev 2 år. :) Grattis till honom. :)
Vi slöade sen resten av kvällen framför resten av kvällen, mysigt.



MÅNDAG
Dagen började med att min första lektion var inställd. -.- När Vendela kom till skolan köpte vi kaffe & choklad och satte oss i Peddogränd. ;) 
Matte. Börje sa att alla har MVG - innan han har rättat proven. x) 
Mat. 
Engelska. Frustration. 
Teater. Awesomeness! :D 
- Vad gör du? 
- Jag skriver. 
- Men du kan väl inte läsa?
- Nej, men det har väl inte hindrat mig från att skriva?!
- Jag ser det...! 
Hahahah! High five på den Viktor! :D
Kom hem, gjorde klart dramaturgianalysen.
Jag på matten idag... ;)

Nu ska jag göra en kopp te och titta på Svenska Hollywoodfruar. :)
// Ottilia. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar