söndag 30 oktober 2011

Don't mess with a princess ;)

Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna och det beror på att jag har varit på tjejkväll och har varit helt slut sen dess. ;)
Efter att vi slutade i fredags följde Vendela & jag med Viktor hem och lämnade våra väskor där innan vi gick till Maxi och sen ner till stan. ;) Vi skulle sen tagit 17.59-bussen till Snaedis men eftersom både Vendela & Viktor är riktigt glömska fick jag vänta med våra väskor halvvägs till bussen och de fick springa tillbaka till Viktor. ;) Men runt 19 kom vi till Snaedis. :) Det blev en mycket lyckad kväll med mycket skratt och bekännelser hit och dit. ;)

(Jag har snott dessa bilder från Vendelas Facebook så all cred till henne för dom ;))
Väntar på bussen. ;)



Viktor var helt klart bäst! ;)

The other princess. :)







    
Bästa på hela kvällen! :D
 // Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar