torsdag 27 oktober 2011

Dagen då vi fick engelskaläraren att säga "Oh my god!"

Jag ville börja med att jag just nu sitter och skriver mitt 600de inlägg. Det ni! ;) 

Dagen började med att vi tittade på Marie Antoinette kulturhistorian. ;) Den var bra. :)
Samhällskunskap.
Mat. Vendela, Estet-Viktor & jag gick ner till klassfacken och vi lyckades nästan undgå NV-Elis och hans NV-kompisar. ;)
Klassråd. Ordförande idag. ;)
Håltimme. Vi satt och spelade kort. :)
Engelska. Vi pratade om boken vi håller på att läsa. Jag diskuterade med Viktor, mycket intressant. ;) Vi fick till och med Malin att bli trött på oss. x)
Sen slutade vi. ;) Vendela & jag tog 15.10-bussen hem. :)
Nu tänker jag göra klart skapande verksamhetläxan och sen ska jag packa ner mina utklädningskläder till imorgon. :)

Jag är väldigt glad att jag inte ska på köningen om 20 minuter... ;)

// Ottilia. :)

1 kommentar: