måndag 24 oktober 2011

För jag är ju elak, det är jag ju

Dagen började med psykologi. Ingen lärare idag heller. Jag börjar verkligen tröttna på det här. -.- Men idag fick vi i alla fall titta på film och den var faktiskt riktigt bra. :)
Efter det skulle alla tvåor gå till aulan då det var en tjej(Khazar Fatemi) som hade gjort en film om människorna i sitt hemland Afghanistan. Den var otroligt bra! Hon har visat den för den svenska riksdagen och ska nu till New York och FN och visa den. Dessutom hade den premiär i London förra veckan. Hon har verkligen lagt ner enormt mycket tid på helt rätt sak!

Efter det hade vi håltimme i nästan 1,5 timme. Så vi åt och spelade kort resten av tiden såklart. ;) Hanna & jag försökte också komma på vad Viktor ska klä ut sig till på fredag. ;)
Teater. :D Vi ändrade hela storyn, det ska bli intressant att se hur fortsätter med den. ;)
Sen var skoldagen slut, men när jag kom hem var det bara att dyka ner i psykologiböckerna och engelskaboken. -.-

Om lite mer än en timme börjar Mitt Stora Feta Grekiska Bröllop - love it! ;)


// Ottilia. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar