söndag 27 maj 2012

Kloka ord

Sitter och kollar på gamla bilder på det som förr hette Bilddagboken och jag blir sådär mysigt nostalgisk! :) Jag har också hittat en massa gamla Dagens kommentarer och insåg för en stund sedan att det i vissa fall faktiskt är riktigt kloka ord någon har fått ur sig på ett roligt sätt. Men dom flesta är ju så klart bara till för att misstolka och missförstå... ;)

Jim, 18 september 2009:
- Vi är som pokémon, vi utvecklas! 

Sigrid, 21 september 2009:
- Det är väl klart du hört vad jag säger, ena örat är ju tomt!

Lottie, 14 oktober 2009:
- Dennis, ditt fnask! 

Lottie, 19 oktober 2009:
- Jag får inte in den, den är för liten! 

Kevin J, 16 november 2009:
- Jag är rätt gullig i mössa! 

Elias, 30 november 2009:
- Dö min lilla vän! 

Sigrid, 7 december 2009:
- Man kanske skulle bli fyllo ändå. 

Madde, 20 december 2009:
- Varför ska han göra alla gay nu? 

Lottie, 3 januari 2010:
- Usch vad fegt, jag slåss i alla fall! 

Sis, 11 januari 2010:
- Det var den tolfte igår så då borde det ju vara den elfte idag. 

Håkan, 12 januari 2010:
- Käften, nu ska vi inte gå till personangrepp!



// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar