fredag 11 maj 2012

Slutkörd

Var i skolan idag och tittade på danstreornas slutuppsättning(och absolut sista föreställning innan dom tar studenten) Fångade i tiden som går vid 10. :)
Sen hade vi teater, vilket var lite intressant då vi jobbade en och en idag. Det gör vi aldrig annars. ;)
Mitt objekt under dagens teaterlektion :)

När jag kom hem plockade jag i ordning, dammade och dammsög på mitt rum. Vilket alltihop var väldigt välbehövligt, men nu är det gjort så jag vistas här inne med gott samvete. ;)
Jag & mamma åkte sen och hämtade Lovisa vid bussen innan vi var ute hos hästarna med Vilma & Charlotte en stund. :) Dom hade lilla Leia med sig så jag gosade lite med henne när dom andra stod hos hästarna. ;)

Det märks att det börjar bli sommar - hästarna har börjat kika in igen. ;)

Sen gick jag in och hade massa energi över så jag tvättade lite och fixade med massa andra saker innan maten blev klar och vi kunde äta, tacos. :)
Jag hade fortfarande massa energi kvar efter att vi hade ätit så jag bestämde mig för att gå en promenad. :)
Och nu sitter jag här och är helt slut, kanske inte så konstigt med tanke på att jag har hållit igång hela dagen. ;)




Jag har ett litet dilemma, jag är hemskt sugen på varm choklad MEN det är hemskt varmt på mitt rum vilket betyder att jag kommer dö av värmeslag om jag dricker något varmt. Jag får se hur jag lyckas lösa detta problem.... ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar