tisdag 29 maj 2012

Dagen då jag aldrig vaknade

Heej. :)

Jag sitter och skriver på hemtentan till skapande verksamheten som ska vara inne på fredag. Men jag har fortfarande inte riktigt vaknat idag. Det känns som att jag har halvsovit hela dagen. Men plugga måste jag göra ändå.

Dagen började med att jag gick utanför dörren och märkte att det var riktigt kallt. :S
Sceniskt musikprojekt. Vi övade på våra duetter och tittade sen på när Maja & Hanna hade sina uppspel. ;)
Sen hade vi håltimme, Viktor & jag spelade kort innan matsalen öppnade, åt och sen satte vi oss i biblan och pluggade. Med hjälp av både Viktor & Micke gjorde jag framsteg. :)
Engelska. :) Vi tittade på The King's Speech. :)
Sen tog jag bussen hem. :)

Nu ska jag göra mig en kopp te till och sedan fortsätta skriva...

// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar