onsdag 23 maj 2012

Dagen vi skrev nationella provet i Matte B

Dagen började med helvetesprovet i Matte B som vi fick 4 timmar till. Det var otroligt svårt och jag fick ge upp efter 2 timmar. Jag kände inte att det var någon idé att fortsätta och titta på alla uppgifter jag ändå aldrig skulle lyckas lösa.
När Viktor, Vendela & jag hade kommit ut från aulan och hunnit äta gick vi ner till stan och kollade runt lite, vi hade ändå inget bättre för oss eftersom vi hade en håltimme på 3 timmar. ;) Jag köpte en bikiniöverdel på Åhléns. ;)
När vi var klara nere i stan gick vi tillbaka till skolan och satte oss och spelade kort innan engelskan började. ;)
Engelska. Vi tittade på två filmer, den ena om vart det engelska språket kommer ifrån och det andra om Kony 2012.
Projektarbete. Vi fick göra tidsplaner till våra projekt så att vi vet på ett ungefär hur vi ska göra när vi kommer tillbaka i höst. ;)

Sen kom mamma och hämtade mig så att jag kunde övningsköra till Färjestaden och sen hem. :)
Jag la mig ute i solen en stund innan vi skulle äta och efter maten gick jag ut på en kort promenad i det superfina och varma vädret! :)

Nu ska jag dricka en kopp te, skriva dagbok och titta på det sista avsnittet av Betnér Direkt. :)

// Ottilia  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar