torsdag 17 maj 2012

Hemma igen. :)

Heej. :)

Kom hem från Karlskrona för en liten stund sedan, vilket var väldigt trevligt. Vi träffas alldeles för sällan! ;) Jag har nu dragit på mig pyjamasbyxorna och en stor T-shirt och planerar att göra så lite som möjligt resten av kvällen. :)

Jag trodde att jag inte skulle ha så mycket för mig nu när vi är lediga i några dagar, men när i bilen ner till Karlskrona pratade jag lite med mamma och vi kom överens om att vi ska laga staketen på alla hästhagarna imorgon och åka på cruisingen i Borgholm med Charlotte, Vilma & Albin på lördag kväll. :) Och på söndag ska jag träffa Sebbe, så jag kommer vara ganska upptagen ändå. ;)
Måste dock plugga lite med, har nationellt prov i matte på onsdag, det får bli på lördag så att jag har hela måndagen ledig och alldeles för mig själv. ;)


// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar