onsdag 9 maj 2012

Dagen då Viktor blev 18 och det var fullt med poliser utanför skolan

Kom till skolan idag och möttes av polisavspärrningar och poliser med automatgevär. Dom höll på att häkta ett flertal Hells Angels-medlemmar och eftersom skolan ligger vid Tingsrätten fick vi som gick från bussen bevittna det hela. Fick senare under dagen order från mamma att inte gå den vägen till bussen eftersom det kunde vara farligt. Tur att jag skulle åka med Vendela hem då. ;)
Här hittar en tidningsartikel så att ni förstår vad det hela handlar om. ;)

Hade nationellt prov i engelska idag, de sista för mig. Riktigt skönt faktiskt! :) Läsförståelsen var ganska svår, men jag hoppas att det gick bra ändå. ;)

Kom hem lite efter ett och kände att det var väldigt längesedan jag zumbade, så jag drog på mig träningskläder och körde ett 20-minuterspass. :) Ska nu ta en dusch och sedan sätta mig framför TVn. :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar