söndag 20 maj 2012

God morgon söndag :)

God morgon. :) 

Vaknade vid halv 8 idag och kunde av någon anledning inte somna om så jag la mig och läst i drygt en och en halv timme innan jag somnade om igen och vaknade typ en timme senare. Ganska trött, men kunde inte somna om igen. Jag låg kvar i sängen någon timme innan jag bestämde mig för att gå upp och duscha och sen hamnade jag här. ;)

Cruisingen igår var helt okej, mamma & jag kom dit lite tidigt för vi hade tänkt äta innan Charlotte & hennes familj skulle komma. Men när vi hade ätit och allt stan hade att erbjuda för dagen(Storgatan, hamnen, lastbilar och gamla traktorer) satte vi oss på en bänk i solen utanför kyrkan. ;)
Räksallad :)
När dom andra kom gick vi och åt glass, väldigt gott! :) Sen gick vi och kollade i lite butiker innan det började bli dags för alla bilar att anlända från Rälla. Han som stod och pratade, som för övrigt var en himla skön snubbe, sa till slut att det var "plus minus 10 minuter kvar". Mamma sa då att det omöjligt kunde vara minus 10 minuter kvar. x)
När dom till slut kom ner för Storgatan kom det flera stycken epatraktorer och när jag tittade lite närmare såg jag att Sebbe & Karlsson satt i en av dom. Jag sa det till mamma, som kastade sig över mig och vinkade frenetiskt för att han skulle se oss... x)
Men vi stannade inte så länge och tittade, det blåste och solen gick i moln så det var ganska kallt att stå där tyvärr. :/ När vi skulle köra därifrån stod polisen och dirigerade trafiken, vilket verkligen behövdes då det stod bilar från Rälla i kö genom hela Borgholm och ca en halv kilometer utanför. Men vi körde ju i motsatt riktning så för oss var det inga problem. ;)

Nu ska jag slänga in lite kläder i tvättmaskinen, äta frukost och vänta på att Sebbe kommer hit. :) 

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar