måndag 7 maj 2012

Tre salta fiskar & en norrman

Sitter och skriver på hemtentauppgiften till Skapande Verksamheten. Jag skulle kunna säga att jag nästan är klar, men jag började precis så det går inte...  ;)

Har letat lite kläder i kostymförrådet till Jenny Challenge på torsdag, så jag ska försöka få med mig kläderna hem imorgon så att jag kan prova dom och sådär. :) Jag trodde inte att jag skulle hitta några kläder eller att det ens skulle vara öppet i kostymförrådet när jag kom till skolan idag, men jag kände på dörren och det var öppet så jag gick in och det tog inte ens 5 minuter innan jag hade hittat kläderna jag letade efter. ;) Så nu är jag ganska pepp inför tävlingen! :)

På matten fick vi vara tillsammans med bild&form-klassenBörje var sjuk idag. Viktor & jag blev lite uttråkade så vi började skriva saker till varandra på hans miniräknare. x) Det resulterade i en mycket intressant diskussion....eller inte. x)

När Vendela & jag var på väg ner till stationen såg vi en bild på glass och blev väldigt sugna på det. Så Vendela föreslog att  vi skulle åka bort till Almérs och köpa glass när vi kom hem. :) Sagt & gjort, vi tog hennes bil och åkte bort till Almérs, det var första glassen för i år. Den är alltid godast! :)
Nu ska jag fortsätta skriva så att jag kommer någon vart innan all min energi försvinner. ;)

See ya! :)
// Ottilia :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar