onsdag 30 maj 2012

Dagen då vi fick se de två sista slutuppsättningarna

Min dag började med prov i trafikantkunskap som gick på en kvart även den här gången. Så jag satt mig i biblan och gjorde Astra tills det blev dags för att dra sig bort till Fredrikskans för min sista idrottslektion någonsin. ;) Där spelade vi brännboll, som mitt lag vann för att vi hade NV-Hugo som var helt awesome på att ta lyror. :D Efter det spelade vi tamburinboll och kunde för första gången ha lag där vi var tjejerna mot killarna. Det var en helt ny grej för oss. ;)
När vi hade slutat idrotten bytte vi om och stressade tillbaka till skolan för att hinna till teatertreornas slutuppsättning I Lusthuset. Den gjorde dom sjukt bra, det blev måååånga skratt och en mindre dusch för oss som satt på första raden. x)
Engelska. :) Vi tittade klart på The King's Speech innan vi fick sluta. :)
Sen blev det dags för den sista slutuppsättningen, Den Girige, som jag har sett fram emot mest. Den gjorde dom också sjukt bra och även här blev det flera gapskratt under pjäsens gång, dock blev det ingen dusch den här gången. ;) Nästa år är det vår tur och jag längtar så mycket att jag kan spricka! :)
Affischen till Den Girige :)(http://jennyesteterna.blogspot.se/)

Sen åkte jag med Vendela hem, vi åkte ner till Färjestaden för att hämta ett paket som hade kommit till henne innan vi åkte hem. ;)

Nu sitter jag här och äter oreos. Är helt slut så nu ska jag inte göra någonting över huvudtaget resten av kvällen. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar