lördag 1 februari 2014

Äntligen!

Hej på er. :)

Det har nog inte undgått någon att Melodifestivalen drar igång ikväll. Och precis som varje år längtar jag! Jag ska spendera kvällen med pojkvännen som har sagt att han ska offra sig för min skull. Jag föreslog från början att vi skulle träffas igår för att han skulle slippa se det(det är ju inte precis det bästa han vet) men då skulle han jobba så det blev idag istället, trots att jag varnade honom men han var faktiskt okej med det. Dessutom sa han när Eurovision hade varit förra året att han ville ge det en chans, jag tittade på honom och sa att jag inte skulle glömma det och han sa att det kanske är roligt ändå. När jag sen berättade för honom för några veckor sedan att Melodifestivalen började snart och att jag inte hade glömt vad han han hade sagt ångrade han sig. Men vi kom överens om att han skulle se finalen i alla fall. Det ska bli intressant att se vad han tycker sen och om han är villig att titta på Eurovision senare i år mer.. ;) 
Själv peppar jag med lite gammal Melodifestival- & Eurovisionmusik innan jag ska bege mig hem till den förkylda pojkvännen. :)
Bildkälla.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar