torsdag 6 februari 2014

Ett prickigt brev

Hej på er. :) 

Igår när jag gick hem från bussen igår efter jobbet passade jag på att kolla i brevlådan innan jag fortsatte hemåt. Där i låg ett kuvert som jag visste skulle komma det var ett prickigt kuvert med tekannor på, så fint! Jag kunde knappt bärga mig och när jag kom hem öppnade jag det, i låg en liten papperspåse med en stoppnål i tillsammans med ett brev med den dikt. Madde frågade mig för ett par veckor sedan om jag behövde en stoppnål och att hon kunde köpa det till mig på second hand butiken i Marian♥nelund när hon var där. Hon hade varit där och sedan skickat iväg den tillsammans med en dikt. Den var så fin att jag blev alldeles rörd och jag blev sådär varm i hela kroppen. :)
Tack Madde, du gjorde min dag.♥
// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Tihi, åh vad glad jag blir att du tyckte om det! Det är du värd! ♥

    SvaraRadera