torsdag 6 februari 2014

Lightförkylning?

De senaste dagarna har jag jag haft stunder där min näsa har runnit och kliats och kittlats på samma gång, typ som när man är förkyld och behöver nysa. Det kan hålla på i någon timme eller så och sen är det lugnt i flera timmar innan det kommer igen. Det känns nästan som jag har åkt på en lightförkylning, alltså en förkylning som inte har fått chansen att bli en riktigt förkylning för att jag har gjort vad jag har kunnat för att undvika det. Jag har ingen konstant täppt näsa och mår ganska bra i övrigt och skulle det alltid vara såhär när man är förkyld skulle jag vara helt okej med en förkylning då och då. Förhoppningsvis är det här inte bara lugnet före stormen men det skulle det vara det hoppas jag att jag kan få slippa vara förkyld imorgon så kan den vara välkommen att knocka mig på lördag för då är jag ledig i några dagar. ;)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar