tisdag 25 februari 2014

Nyinflyttad

Hej på er. :) 

Det är  nu en vecka sedan jag flyttade och jag stormtrivs! Pojkvännen och två av hans kompisar hjälpte till vid flytten så det gick ganska fort. Jag har packat upp en del men är långt ifrån klar. Idag är min första lediga dag sedan flytten förutom i fredags då jag fick ringa mig sjuk. Men då låg jag bara i soffan och vilade hela dagen istället för att packa upp och fixa. Idag har jag varit inne i stan och fixat internet så från och med nu kan ni förvänta er mer uppdatering. :) Jag fick feber första natten här och jag fick gå hem tidigare från jobbet på torsdagen för att jag inte mådde så bra. Men under helgen blev jag bättre och nu är det bara lite hosta kvar.
Senare i eftermiddag kommer Tove & Tilda och hälsar på, det ska bli roligt då jag inte har sett Tilda sen november och Tove sen december. :) 
Imorgon ska jag, tillsammans med en kollega, åka upp till Stockholm på utbildning. Det ska bli riktigt roligt! :) Jag har vetat att jag ska åka sedan en månad tillbaka och har längtat sedan dess.
Soffan har blivit min favoritplats. :)
// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Vad mysigt du har fått det! Längtar tills jag får se det i verkligheten ;)

    SvaraRadera