måndag 17 februari 2014

Fullt upp

God morgon på er. :) 

Just nu och ett tag framåt kommer bloggen komma lite i andra hand då jag har fullt med annat. Jag jobbar och packar ihop alla mina saker i lådor och väskor för att flytta hemifrån om bara någon dag. Mitt rum är för tillfället kaos och det står grejer överallt, jag har bara en liten gång så att jag ska ta mig till dörren, sängen och skrivbordet utan att behöva klättra. Madde var med mig på IKEA i torsdags, då köpte jag det jag tror att jag kommer behöva och när vi var klara och hade ätit lite passade vi på att gå på stickcafé. :)

Idag ska jag jobba mellan 11 och 19.15 och imorgon eller på onsdag flyttar jag, det beror lite på hur pojkvännen jobbar och när släpet vi ska låna är ledigt.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar