söndag 10 april 2016

Den perfekta väskan

Hej på er. :) 

För några år sedan köpte jag en väska på Gekås i Ullared, den blev fort den bästa väskan jag någonsin haft och har ni blivit ganska sliten. Jag har många gånger tittat efter en allt eftersom den slitits av att jag alltid haft den med mig men jag har inte hittat någon som har kunnat mäta sig med den jag har. Nu när jag var uppe i Stockholm bestämde jag mig för att jag skulle hitta en ny då den jag har faktiskt inte ser så rolig ut längre. Men det verkar vara stört omöjligt att hitta någon som är lika stor och lika bra som den jag redan har. Jag vill ha en i äkta skinn då den kommer slitas på ett snyggt sätt när man använder den. Jag hoppas på det i alla fall. Det behöver inte vara något speciellt märke och gärna svart. Jag ska leta på alla ställen jag kan tänka mig och jag är beredd att kanske betala lite mer för den om jag kan ha den ett tag. Är det någon som har tips på vart man hittar BRA väskor tar jag emot alla tips! :)

 // Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar