lördag 9 april 2016

Raverlystädning

Hej på er. :) 

Jag sitter i soffan och tittar på Nyhetsmorgon. Jag sitter också och rensar lite i mitt bibliotek på Ravelry(som är ett forum för den som tycker om att sticka eller virka), det är roligt att se vilka mönster jag har sparat. Det är så tydligt vad jag har varit ute efter och ibland undrar jag vad jag har tänkt när jag har sparat mönster.
Jag har varit och hämtat ett paket med hemligt innehåll på Pressbyrån idag och solen skiner så jag funderar på om jag ska cykla ner till Långviken och sätta mig där i solen någon timme. Om solen håller sig framme vill säga, den går i moln hela tiden och då blir det ganska kallt. Jag får se hur jag gör, i värsta fall får jag nöja mig med att ha fönstret öppet. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar