lördag 2 april 2016

Att analysera sig själv

Hej på er. :) 

Idag har jag jobbat och nu sitter jag här och jobbar lite hemifrån. Det är lite förberedelser inför måndagens och tisdagens möte som vi skulle göra hemma i helgen och eftersom jag har ont om tid imorgon när jag kommer hem och inte gjorde något vettigt när jag kom hem igår får jag göra det idag. Jag ska göra en SWOT-analys på mig själv och det var svårare än jag trodde. Det går ganska bra och jag hoppas att jag blir klar snart. :) På tvn går Smartare än en femteklassare som jag tycker är ganska roligt, Lasse Kronér är ju alltid rolig. :)

Jag testade den nya Oreo-glassen idag men jag var så värst imponerad, den var lite svåräten när den hade smält lite grann. Jag tog med mig min upp när jag gick på lunch och la inte in den i frysen för att glassen oftast är lite godare och mer lättäten när den är lite mjuk men med den här glassen blev det bara dumt efter som att all glass trycktes ut på sidorna när man bet i kakan/kexen. Vaniljglassen som var emellan var däremot otroligt god så det kan hända att jag tar en till bara för att den var så god. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar