söndag 24 april 2016

Spadag

Hej på er. :) 

Idag har varit min tredje lediga dag på rad och jag har varit på spa tillsammans med Amra. Hon kom med idéen för ungefär två månader sedan men då lyckades vi inte pussla ihop våra scheman så att vi kunde åka. Men häromdagen kom hon till kassan och bara nämnde i förbi farten att hon var ledig idag och jag sa att jag också var det. Ingen av oss hade något bättre för oss och vi bestämde att vi skulle åka nu när båda var lediga. :) Vi åkte till Färjestaden, till Hotell Skansen,  på förmiddagen idag och hängde i bubbelpoolen i flera timmar. Det var riktigt skönt att göra ingenting och prata om allt och inget i några timmar. :) Jag brukar säga att Amra är en frisk fläkt och det var verkligen roligt att umgås med henne idag. :)


Under de tre dagar jag har varit ledig jag inte gjort särskilt mycket, i fredags hade jag bokat tvättstugan, jag städade och så var jag och handlade med. Igår gjorde jag inte så mycket, jag tittade på serier och stickade en massa. Det är skönt med sådana dagar med ibland. :)

Imorgon börjar jag jobba igen och det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka efter att ha varit borta över helgen. :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar