fredag 6 januari 2012

Expedit - klar!

Projektet bygga-ihop-den-nya-bokhyllan är nu avslutat. ;) Eller kanske inte nu precis, det avslutade jag för drygt en och en halv timme sen. Det tog bara en halvtimme att få ihop den. IKEA is the shit säger jag bara! :) Så tills nu har jag rensat lite i resten av rummet, känns rätt bra måste jag säga. Jag är ju lite av en expert på att spara allt. Vilket kan ha både för- och nackdelar. ;) 
Såhär bra blev det. ;)

Tidigare ikväll var mamma, lillasyster, Sebbe, Jimmy & jag på bio och såg The Stig-Helmer Story. Den var helt OK, det är inte en film jag gärna tittar på igen. Vilket var synd. :/

Nu ska jag dra igång en film och sätta mig, som den tonåringstant jag är, och fortsätta med mammas stickade strumpor. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar