söndag 22 januari 2012

Slösöndag

Jag har haft en ganska lugn söndag, även fast de kanske inte kommer låta som det. ;) jag vaknade runt 9 med en pojkvän bredvid mig, som till och med var vaken innan mig. Det händer väldigt sällan. ;)
Vi låg kvar i sängen ett par timmar innan jag blev hungrig, haha. ;)
Jag åt sen frukost och vi tittade på tv någon timme innan jag skulle till tandläkaren. Under tiden som jag var där körde mamma hem Sebbe. ;)
När vi kom hem hjälpte jag mamma när hon hämtade mat till hästarna. ;)
Sen satte jag mig vid 1000-bitars pusslet, pusslade klart det för att upptäcka att vi hade fått en extra bit. Det var alltså 1001 bitar i lådan. Stackars den som saknar biten vi har. x)
Jag satt sen i soffan och stickade resten åt eftermiddagen. Och nu väntar jag på att maten ska bli klar framför reprisen av Mammor & Minimodeller. :)

// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Låter mys :) - själv fick jag skicka hem Daniel och lägga mig i sängen med 39 graders feber -.-

    SvaraRadera