fredag 27 januari 2012

Feber ??

Det känns verkligen som att jag har feber och att den stiger, men min kroppsvärme ligger just nu på 36,4 grader, vilket är ganska lite för att vara jag. I vanliga fall ligger jag alltid runt 38 grader. Jag vet, det stämmer inte riktigt med människans normala kroppstemperatur. Men så har jag det, och jag gissar att det är på grund av det som jag fryser hela tiden..
Ni kan ju tänka er hur min mamma hade det när jag var liten och vi var hos doktorn som tog tempen på mig och jag låg på 38. Det var ju ingen som trodde på mamma och att jag normalt sett alltid låg däromkring. ;)

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och gosa ner mig under mitt duntäcke som jag fick av mamma i julklapp. Sjukt bra julklapp! :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar