tisdag 10 januari 2012

Last day

Tanken med den här dagen var att jag skulle trötta ut mig själv så mycket som möjligt så att jag ska kunna sova ikväll. ;) Så sista dagen det här jullovet började med en power walk på en timme. Min stegräknare som jag har i mobilen visade att jag hade gått lite mer än 8000 steg och att jag under tiden hade sparat lite mer än ett kilo CO2 på den tiden. ;) *Tummen upp* på mig själv! ;)  Kändes riktigt bra när jag kom hem sen igen och kunde sätta mig i soffan med mycket gott samvete. ;)

Jag fixade med lite grejer här och där resten av dagen, då jag inte satt och stickade på lillasysters strumpor. ;) Jag har nu kommit så långt att jag ska börja med tån, haha! x)

Jag bakade rulltårta med, lillasyster har sagt i flera dagar att hon ska göra det, men det blir ju aldrig av så jag fick helt enkelt ta saken i egna händer. ;) Mamma & jag kunde utan problem komma överrens om att den blev väldigt god! :)
 


// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar