måndag 30 januari 2012

Ont i halsen :/

Jag har haft ont i halsen i några dagar nu och trodde idag när jag vaknade att det höll på att bli bättre. Men när jag kom till skolan kändes det som att någon skar mig i halsen med en vass kniv. Så jag bestämde mig för att åka hem efter trafikantkunskapen. Men eftersom jag inte är 18 måste någon annan sjukanmäla mig numera. :s så jag försökte få tag på mamma, men hon svarade inte. Då försökte jag både hitta och ringa Jörgen men det gick inte heller så jag fick gå på samhällskunskapen också och sedan be Jörgen sjukanmäla mig så att jag kunde åka hem.
Så jag kom hem runt halv ett och har sedan dess tittat på tv och sovit någon timme.
Jag är väldigt osäker på om jag kommer åka till skolan imorgon, det beror lite på hur min hals mår när jag vaknar. Men med tanke på att vi har en sceniskt musikprojekt-lektion imorgon och vi ska sjunga och spela in lite grejer känns det kanske inte så lockande... Jag har ju inte bara ont i halsen, jag är ganska hes med. Det var så att Viktor till och med sa:
- Det gör ju ont i halsen bara att lyssna på dig.
Så hes är jag.
Men jag får ta morgondagen som den kommer.
// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar