måndag 9 januari 2012

KLT

Jag vet inte hur länge sen det var, eller om jag någonsin har gjort det, jag kunde säga något positivt om KLT. Så var beredda på något som är väldigt ovanligt häromkring.
Dom har gjort om sina busstidstabeller och det går från och med idag bussar härifrån in till stan en gång i timmen(det är väldigt ofta med tanke på hur det var förut) och dom går numera också en gång i timmen från stan och hem med. :D Hur nice är inte det?! Det enda minuset jag har hittat är att om jag ska åka till Sebbe så har dom inte gjort om det särskilt mycket, dit går det fortfarande samma bussar vid samma kassa busstider. Men trots det vill jag idag, för ovanlighetens skull, vill jag ge KLT två tummar upp. Dels för att dom har gjort om busstiderna kolossalt och för att dom trots det inte har höjt priset. :)
Nu är det enda vi kan hoppas på att dom börjar komma i tid med, men det kan dom ju jobba lite mer på nu då. ;)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar