måndag 16 januari 2012

Snö & klistermärken ;)

Idag när jag var på väg ner till stationen efter att jag hade slutat skolan, runt halv ett för att vi inte hade någon teater, började det snöa. Till en början var det bara lite men när jag kom hem föll det ganska stora flingor från himlen. Inget som direkt gjorde att jag glatt skuttade hem och sjöng "jag ser det snöar". Jag tänkte snarare "låt det inte komma mer nu!". Men som det ser ut nu är det inte så mycket, vilket faktiskt är helt okej. ;)

Det här var vad jag såg när jag tittade ut genom mitt fönster när jag kom hem...
Jag hade 40 minuter innan bussen skulle gå hem så jag bestämde mig för en snabb runda på stan medan jag ändå väntade på bussen. Jag gick in på Dillbergs och köpte klistermärken som jag ska ha när jag skriver dagbok. :)  Jag hittade några med humlor som motiv, dom var otroligt söta och blev snabbt mina favoriter! :)

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar