onsdag 1 februari 2012

"Anne & Zef"

Efter att ha varit hemma igår gick jag idag till skolan. Dagen flöt på som vanligt och det blev några riktigt roliga stunder tillsammans med Vendela när vi spelade Finns i sjön, mycket på grund av att jag var väldigt trött. x)
Som sista punkt på dagens schema skulle vi gå på teater för högstadieelever. Men eftersom dom var i våra lokaler fick vi också se den. ;) Anne & Zef hette den och spelades av teatersällskapet Fredag. Den var väldigt bra och jag är glad att vi fick se den. :)

Jag har ändrade lite utseende på bloggen igår, men enligt Viktor gick det inte att läsa texten ordentligt så jag fick ändra textfärgen lite grann. Så det får se ur såhär tills jag orkar ta tag i det och göra om hela.

Men nu mår jag inte sådär superbra igen, så jag ska stanna hemma imorgon. Jag är trött på att ha ont i halsen nu..! :S

// Ottilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar