onsdag 15 februari 2012

15 februari 2012

Här sitter jag med hemsk huvudvärk, som har hållit i sig hela dagen. Hade samma huvudvärk även igår. Det sög igår och suger idag. Men igår blev det stundvis i alla fall bättre när jag kom hem till Sebbe, men idag när jag kom hem blev det istället mycket värre. Så pass att jag inte ens kunde somna. Så när mamma kom hem fick hon ringa sjukrådgivningen, så nu sitter jag med en vetekudde på mina sjukt spända axlar, jag har tagit värktabletter, sen ska mamma massera dom och ha på Voltaren. Jag hoppas verkligen att det hjälper, för jag kan inte vara hemma mer från skolan nu. Tur att det är sportlov nästa vecka i alla fall.

Igår var det ju Alla Hjärtans Dag, som jag spenderade med både vänner och min fina pojkvän. :) Jag slutade vid 10.20 och fick inte veta det förrän 12 typ så jag satt i Bunkern och pratade om allt och inget med mina fina vänner innan dom skulle ha lektion. ;) 20 minuter senare kom Sebbe och hämtade mig och vi gick ner till stationen i kylan. ;)
Resten av dagen spenderade vi tillsammans framför TVn, Sebbe sov någon timme med medan jag tittade på Glee.. ;)
Mysig kväll blev det i alla fall. :)
Puss älskling!♥
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar