tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen 2012

Heej! :) 

Det är ju fettisdagen idag och ändå har jag bakat muffins. ;) Men, jag & lillasyster har hjälpts åt att göra semlor med så det ska vi minsann inte bli utan. ;)
Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 20.00 så att Mot Alla Odds börjar. Mamma & jag har följt det slaviskt sen det började och vi fick en chock förra veckan när vi fick reda på att en av deltagarna omkom i en ridolycka i höstas. Så nu känner jag lite extra för henne, hon är en av dom starkare och klagar inte mycket på att hon hade ont trots att hon hade stora blåsor på händerna. Rest in peace♥ 
Förra tisdagen var det ju Alla Hjärtans Dag så jag var på Sebbe men vi tittade på det ändå. Och han satt tyst under hela timmen, han tyckte att det var så bra. ;) 


Pojkvännen kom hit igår och vi låg i min säng och pratade om allt och inget i ett par timmar. ♥ Och idag har vi tittat på Sällskapsresan och Ronja Rövardotter som gick på TV4 Film. :) 

Nu har jag inte tid att sitta här längre, klockan börjar dra sig mot 20.00 så jag ska gå ner och göra mig en kopp te och titta på Mot Alla Odds.  


// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Kollade första avsnittet av "mot alla odds" men sen veckan efter började ju Top Model och alla som känner mig vet ju hur galen jag är i Top Model så då blev de inte att jag följde mot alla odds.

    SvaraRadera