tisdag 28 februari 2012

Första dagen utan jacka. :)

Heej. :)

Det har varit så fint väder idag att jag kunde gå hem från bussen utan jacka och slippa frysa. Jag gick sen ut till stallet för att ge hästarna vatten och lämnade även jackan kvar inne då. Eftersom det inte heller blåste var det hur skönt som helst. :) Våren är snart här nu!! :)

Dagen flöt på rätt bra och först på schemat stod Sceniskt musikprojekt. :) Vi blev indelade i grupper där vi ska sjunga i mickar och komma på någon slags scen till en låt. ;) Temat Mats & Dan hade valt var schlager, vilket passar mig utmärkt! ;) Jag hamnade i samma grupp som Maja & Tove och vi valde Lena PHs låt Det gör ont. Trots att vi har två lektioner till på oss innan lektionen vi ska ha uppspel blev vi klara idag, så nu kan vi finputsa det hela. ;) 
Sen hade vi håltimme. ;) Tilda testade yogan på mig som hon ska ha på morgondagens idrottslektion, det var nice. :) Sen skulle vi gå till musiklärarna och hitta lugn musik hon kunde använda och efter att ha testat tre olika CD-spelare och letat igenom alla skivor med den musik vi sökte hittade vi till slut något som funkade hyfsat.
Resten av håltimmen åt vi och spelade kort. ;) 
Engelska. Halva klassen hade bokredovisning och den andra halvan fick gå till ett annat klassrum och jobba med en text, jag ingick i den halvan som fick gå iväg.
Sen slutade jag, ganska nice. :)

Nu börjar snart Mot Alla Odds och jag ser verkligen fram emot det här avsnittet, jag vill se hur det går för dom nu när Dennis lämnade förra veckan. Det kändes jättetråkigt att han blev tvungen att göra det, man vill så gärna för deras egen skull att dom ska klara hela vägen.

// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Ni skulle sagt till mig om musik. Jag håller ju på med yoga så jag har massa sån musik :p

    SvaraRadera