fredag 24 februari 2012

Storstädning ;)

Ja, ni läste rätt. Jag storstädar - min dator. ;) Allt eftersom jag lägger inte fler bilder och så vidare på datorn blir det mindre och mindre plats(obviously) så jag bestämde mig för att rensa lite och lägga över en del bilder på CD-skivor. ;) Eftersom jag tar mycket kort blir det ju en del. ;)
När jag har gjort det här behöver jag ju inte panika över att jag inte har några backuper av alla mina bilder. ;)

Hittade gamla CD´s med gamla bilder på, den här är från sjuan.. ;)
// Ottilia :)

6 kommentarer:

  1. Den där bilden tog ju jag men min gamla mobil :p

    SvaraRadera
  2. Joho! Annars tog vi likadana bilder ;) för jag tog den, en bild på dig och en bild på Elias vid samma tillfälle :p

    SvaraRadera
  3. Dom bilderna du pratar om tog vi någon gång på våren, mina är tagna när innebandyn var vid julavslutningen. ;)

    SvaraRadera
  4. Men Asså suck jag är hundra på att Jag tog en exakt likadan bild ;) va de inte den så tog jagen identisk :p

    SvaraRadera
  5. Jag kan visa dig dom andra bilderna som är tagna vid samma tillfälle om du vill. ;) Då kommer du se att det inte är samma. ;)

    SvaraRadera