torsdag 2 februari 2012

Melodifestivalen 2012 - tjuvvlyssning 1

Jag sitter och tjuvlyssnar på låtarna som tävlar i Melodifestivalen på lördag. En del är bra och en del gillar jag inte alls. Som vanligt alltså. ;)
Dom låtar som har satt mest spår än så länge är Marie Serneholts låt Salt and Pepper, jag sjunger redan med i refrängen... x) Sean Banans låt Sean den förste Banan är som Sean Banans andra låtar. Delar av den har också satt sig. Det kommer kanske inte heller som en överraskning att han har med sig 4 lite halvt lättklädda tjejer på scenen....? ;)
Dead by April ska vara med och tävla med låten Mystery och jag gillar den faktiskt. :) Vissa av deras låtar tycker jag inte alls är bra. Men andra, som den här, tycker jag är bra. :)
Jag gissar att Sean Banan kommer gå vidare, men bara för att det är han. Sen vet jag inte riktigt vilka som kommer gå vidare, Loreen har säkert en bra chans. Likaså The Moniker, med tanke på hur det gick förra året i alla fall. ;) 

På lördag smäller det också jag är såååååå pepp! :D

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar