måndag 13 februari 2012

Suck på Hellman

Jag kollade Hellmans blogg idag, för han har ju börjat blogga igen verkar det som. Trots att jag ALDRIG orkar läsa hans superduper långa inlägg har jag ändå hyfsad koll vad det är han skriver om. ;) Idag kom det som vanligt ett superlång inlägg, men hela inlägget bestod av samma mening. Tusen gånger om. Det fanns bilder också, som hade samma budskap. Kanske för att det skulle bli lättare att förstå vad han höll på med. Ni som undrar vad det var han skrev kan kolla här. Lägg märke till att han ville göra det lite extra klart för dom som fortfarande inte fattat på fjärde bilden... x)
Jag kände efter att ha scrollat ner och kollat om det stod något annat som kunde vara läsvärt. Men icke. Då kände jag typ såhär:
// Ottilia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar