lördag 4 februari 2012

Inte bara bögarnas fest

Jag har precis skickat iväg en sms-uppsats om vad jag tyckte om kvällens Melodifestivaldeltävling till Viktor. ;)
Måste säga att det var helt rätt att Dead by April och Loreen gick vidare. Trots att jag(och mamma) var ganska säker på att det var Sean Banan som skulle sno åt sig en av finalplatserna i Globen i mars. Men så fel man kan ha. Varje gång, haha! x)
Men jag är nöjd ändå, hade dock kunnat vara utan Torstens Flinks låt, en av dom sämsta låtarna jag har hört faktiskt.

Pausunderhållningen var det ändå högre klass på än vad det har varit vissa år, men tolkningen av Dilbas låt hade jag också kunnat vara utan. Men man kan ju inte få allt... ;) 

Nu väntar jag på att det ska bli nästa lördag så att jag kan få höra fler av årens bidrag. ;)

// Ottilia :)

1 kommentar:

  1. Ottilia, nu är de ju så att Torsen var rätt bra :P Hans låt är äkta och har ju själ, jämfört med Mari Sernholts låt som var allmänt fail och plagiat :P
    Personligen tycket jag Torsten förtjänar en chans till :)

    Sen ska vi inte snacka om skandalen att Daniel inte gick till final, jag känner mig smått deprimerad över detta -.- Suck*

    SvaraRadera