onsdag 26 juni 2013

Dag 10 - Vad jag vill bli när jag blir stor

När jag var liten, alltså under mina år på dagis, sa jag alltid "När jag blir stor vill jag bli....." och avslutade meningen med isprinsessa eller delfinskötare. När jag kom upp till låg- och mellanstadiet visste jag inte riktigt vad jag ville bli men när jag kom upp till högstadiet slog det mig att det är skådespelare jag vill bli. Jag bestämde mig redan i sjuan för att jag skulle gå estet-teater på gymnasiet och behövde aldrig fundera på vad jag skulle välja i nian, jag hade mer problem med att välja vad jag skulle ha som andra- och tredjehandsval. Men de spelade inte så stor roll senare när jag kom in på Jenny. När sedan gymnasiet började kände jag mer och mer hur roligt jag tycker att det är och att det är just det jag vill göra. :) 
Bildkälla.
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar