tisdag 4 juni 2013

Det sista på riktigt

Hej på er. :) 

Idag kan man säga att jag har haft min sista riktiga skoldag. ;) Inte för att vi har gjort något som har varit särskilt produktivt, men fram till studenten har jag endast två teaterlektioner kvar. Känns lite konstigt. 
Vi har idag utvärderat en kurs och hela vår gymnasietid(helt sjukt!!), ätit glass med chokladsås, diskuterat bal, student och övernattningen i Energihallen på måndag, varit och pratat med rektorn och vaktis(och haft turen med oss), kollat så att vi inte har några böcker kvar att lämna tillbaka(nollade!), pratat med lärare, konstaterat att det inte är lång tid kvar och städat i Bunkern, kostymförrådet, blåa och Energihallen. Det är verkligen inte lång tid kvar av gymnasietiden längre och det känns jättekonstigt. För tre år sedan hade jag bara ungefär en vecka kvar på högstadiet och jag tänkte att det var långt kvar tills jag skulle ut i den riktiga världen men när jag tänker tillbaka inser jag att de här tre åren gick väldigt fort. Det har varit tre fantastiska år men fort ha de gått och hur kommer då hela livet bli? Men innan det blir dags för mig att ta på mig den vita mössan och springa ut genom skolans dörrar en sista gång ska jag gå på bal med bästa klassen och ha en fantastisk kväll. Så det så.

// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar