söndag 30 juni 2013

Stockholm nästa!

Hej på er. :) 

Tidigare idag ringde pappa och sa att de kommer och hämtar upp mig kvart över sju imorgon. Jag blev lite förvirrad för jag trodde att vi skulle åka upp till Stockholm på tisdag, men det var tydligen redan imorgon. Så idag har jag packat och fixat lite och nu är jag klar för att åka. :D Det ska bli roligt att få träffa kusinerna och se hur de har det. I vanliga fall kommer de ner hit men i år åker vi upp till dem också. :)
Jag har gjort tidsinställda inlägg med dag-för-dag-listan så det kommer komma uppdateringar på den. Men sen vet jag inte hur det blir med internet och så vidare. Jag har ju ingen mobil som man kan blogga ifrån längre så jag får se om det blir några fler uppdateringar. Annars kommer jag hem någon gång under torsdag så en uppdatering kommer nog på fredag skulle jag tro. :)
Tills dess får ni ha det så bra! :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar