måndag 17 juni 2013

Gör ett nytt försök

Jag vet att jag försökte göra det här förra sommaren med och att jag inte avslutade det den gången. Men jag tänker göra ett nytt försök. ;) Jag tänker ge er en ny dag-för-dag-lista att följa de kommande 25 dagarna. Håll tummarna för att det ska gå bättre den här gången. ;) (Sen kan jag passa på att utmana Madde att göra samma sak då hon inte gjorde klart sin egen dag-för-dag-lista förra sommaren..... ;))

Dag 01 - Min favorit bok/böcker
Dag 02 - En nytagen bild
Dag 03 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på
Dag 04 - Någon/något jag saknar
Dag 05 - Fem bilder från ett minne 2011
Dag 06 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 07 - En bild från när jag var liten
Dag 08 - Min favorit film när jag var liten
Dag 09 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 10 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 11 - En sak jag gör varje dag
Dag 12 - Två favoritsmycken
Dag 13 - En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 14 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 15 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 16 - Tre filmer jag sett och gillat
Dag 17 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 18 - En sång som får mig att må bra
Dag 19 - En bild på mig och en kompis som badar
Dag 20 - Två saker som händer mig ofta
Dag 21 - Något jag vill göra just denna sekund
Dag 22 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 23 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 24 - Favoritklädsel
Dag 25 - En bild på mitt rum

// Ottilia :) 

4 kommentarer:

  1. Haha, då får jag allt anstränga mig och göra ett försök! ;) Jag antar utmaningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer med spänning följa din lista! ;) Kommer du ta samma eller tänker du ta en annan???

      Radera
  2. Jag tar samma ;) Vi får se hur detta går haha!

    SvaraRadera