onsdag 26 juni 2013

Pyssel

Igår vad Madde, Lottie & jag inne på IKEA. :) Lottie hittade ljus som luktade mango och vinbär. ;) Själv kom jag hem med bland annat tyg som ska bli en tygpåse/väska. Så idag satte jag igång och letade först efter mönster till en lättare väska och hittade ett jag gillade. Sen började jag klippa ut tyget och när alla bitar var utklippta började jag också sy lite smått. Nu har jag lagt av för dagen men jag hoppas att det blir dåligt väder imorgon så att jag har en ursäkt för att sitta och pyssla med det. ;) Igår eftermiddag/kväll var jag hos pojkvännen och vi åkte ner till Kevin för att hämta täcke, kudde och TV som Sebbe hade lämnat där. Vi stannade där en stund och pratade med de andra som också var där, sen fick jag är krossad glaslampa över mig. Men jag klarade mig utan skärsår! :)
På fredag är det marknad så då hoppas jag på betydligt bättre väder. ;)
Mamma och hennes väninna var och plockade smultron igår så lillasyster gjorde en mycket god smoothie förut. :)
// Ottilia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar